آگهی استخدامی دانشگاه دانشگاه فرهنگيان 2016-05-02

استخدام دانشگاه

استخدام دانشگاه فرهنگيان در سراسر کشور سال 95 + آخرین اخبار

 

۳۰ فروردین ۹۵ – برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای برای پذیرفته شدگان در آموزش و پرورش

خبرگزاری ایرنا: تهران – ایرنا – سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: تمامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایان دوره، در یک آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای شرکت می کنند.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، محمود مهرمحمدی با اجباری خواندن شرکت در آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای تمامی پذیرفته شدگان، ‌اظهار کرد: این آزمون برای کاستن از آسیب های احتمالی ناشی از ورود فارغ التحصیلان فاقد شایستگی به نظام آموزشی، برگزار می شود.
این گزارش حاکیست از مجموع پنج هزار نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در شهریورماه سال گذشته برگزار شد، تعداد ۳۷۰۴ نفر سهمیه آزاد و مابقی به سهمیه خانواده شده و ایثارگران تعلق دارد که از آذرماه ۹۴ برای طی کردن دوره آموزشی جذب دانشگاههای فرهنگیان، شهید رجایی و تربیت معلم شده اند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فشردگی گریزناپذیر دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهارکرد: چون پذیرفته شدگان دیر معرفی شدند و نتوانستیم از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ آنها را در اختیار داشته باشیم، دوره آموزشی یکساله آنان عملا به فرصت شش ماهه تقلیل پیدا کرد.
وی افزود: این مرکز برای پاسخگویی به نیازهای آموزش و پرورش در تامین منابع انسانی و معلمان، به صورت خیلی فشرده و فوری این دوره ها را برگزار می کند، لذا طبیعی است که محدودیت‌هایی از نظر کیفیت متوجه کار شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: ارزیابی آموزشی ورودی های آزمون استخدامی باید جزو اولویت های سال ۹۵ باشد و با توجه به اطلاعات بدست آمده گزارش ها حکایت از شرایط مساعد نسبی دارد.

 


۲۱ فروردین ۹۵ – جذب دانشجو از بین دیپلمه‌های واجد شرایط سیاست اصلی دانشگاه فرهنگیان است

استخدام دانشگاه

خبرگزاری فارس: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش جذب دانشجو ازبین دیپلمه‌های واجد شرایط را سیاست اصلی دانشگاه فرهنگیان در جذب دانشجو عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، جذب دانشجو از بین دیپلمه‌های واجدشرایط را سیاست اصلی دانشگاه فرهنگیان در جذب دانشجو برشمرد و اظهار داشت: بر اساس مفاد اساسنامه و سیاست‌های هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، این موضوع پیگیری می‌شود.
وی از تدوین برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در تمام حوزه‌ها، خصوصاً در حوزه فرهنگی در هیأت امنای این دانشگاه خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت آشنایی دقیق و عمیق دانشجومعلمان با فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی و کسب شایستگی‌های لازم برای انجام اثربخش و مفید، مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان رسالت خطیری برعهده دارند که من نام این رسالت را حاکمیت رویکرد فرهنگی ـ تربیتی در آموزش و پرورش گذاشته‌ام.
نوید ادهم همچنین طرح تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجومعلمان را از طرح‌های مطلوب در حوزه فرهنگ دانست و بر تکمیل و استمرار آن تأکید کرد.
عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان هویت و اعتبار دانشگاه را به شایستگی‌ها و توانمندی اساتید آن دانشگاه دانست و تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری اصلی در این حوزه انجام شود که وجود برخی مشکلات از جمله وضعیت هیأت علمی که تصمیم‌گیری درباره آن تنها در اختیار دانشگاه فرهنگیان و یا آموزش و پرورش نیست موجب شده است که هنوز شرایط مناسبی در این خصوص فراهم نیاید.


 

 

۱۹ فروردین ۹۵ – استخدام ۱۵ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید

استخدام دانشگاه

خبرگزاری فارس : معاون ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: اکنون بالغ‌بر ۶۰ هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سطح کشور تحصیل می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا کیانی صبح امروز در حاشیه همایش سه‌روزه زبان که با حضور مهمانان خارجی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: این همایش برای دومین‌بار است که در سطح کشور در راستای ارتقاء سطح تدریس زبان انگلیسی در کشور توسط این دانشگاه برگزار می‎شود.
وی افزود: امروز گستردگی زبان انگلیسی به‌گونه‌ای شده است که آن را فرامالکی کرده است و یادگیری آن برای ارتباط با جهان ضروری است.
معاون ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در ادامه گفت: یادگیری زبان انگلیسی برای معلمان ضروری‌تر از افراد دیگر جامعه است چراکه آن‌ها آموزش‌دهنده نسل آینده هستند.
کیانی بابیان اینکه توجه به دانشجو معلمان امری مهم است، خاطرنشان کرد: چرا که اگر خواهان فرزندانی شایسته، علمی و دین‌مدار غیرظاهری هستیم اصلی‌ترین گزینه داشتن یک معلم با این ویژگی‌ها است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۹۸ پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور فعال هستند عنوان کرد: اکنون بالغ‌بر ۶۰ هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سطح کشور تحصیل می‌کنند.

منبع:

استخدام دانشگاه

نوشته استخدام دانشگاه فرهنگيان اولین بار در میهن استخدام | آگهی استخدام | کاریابی پدیدار شد.

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس