صحبت های منصوریان

در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال سرمربی آبی‌پوشان دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد.

منصوریان

به گزارش خبرنگار ورزشی، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل صبای قم از ساعت 12 امروز(دوشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و در یک هوای آلوده برگزار شد.

* استقلالی‌ها پیش از حضور در زمین تصور می‌کردند که هوا به نسبت روز گذشته که در کمپ تمرین کردند در زمین شماره دو بهتر است، اما آلودگی هوا آنقدر زیاد بود که غبار مانند مه دورتادور زمین شماره دو را فرا گرفته بود.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود بازیکنان در چند گروه مختلف تنیس فوتبال بازی می‌کردند. روزبه چشمی در یکی از گروه‌ها بازی کرد تا پس از مدت‌ها پا به توپ شود. این بازیکن پس از صحبت با علیرضا منصوریان به همراه استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی استقلال راهی آکادمی ملی فوتبال شد تا تمرینات تخصصی را انجام دهد.

*علیرضا منصوریان با چهره‌ای کاملاً جدی در تمرین حضور یافت و همه بازیکنان را دور خود جمع کرد تا با آنها صحبت کند. سرمربی استقلال از بهتاش فریبا خواست تا وسط زمین بیاید و شاهد صحبت‌هایش باشد. منصوریان که کاملاً جدی با بازیکنان صحبت می‌کرد از آنها خواست محکم و با قدرت تمرین کنند.

* زمانی که منصوریان با بازیکنان از مسائل مختلف صحبت می‌کرد کاوه رضایی بطری آبی را به‌سمت دروازه پرت کرد. به‌نظر می‌رسید مهاجم استقلال منظور خاصی از این کار نداشت، اما پرتاب بطری به هنگام صحبت‌های منصوریان کمی عجیب بود.

* پس از اینکه صحبت‌های منصوریان با بازیکنان به اتمام رسید سرمربی استقلال با بهتاش فریبا دقایقی دور زمین قدم زد و با او صحبت کرد.

* امید ابراهیمی، وریاغفوری و هرایر مگویان غایبان تمرین بودند.

* بختیار رحمانی مانند روز گذشته صورتش را پوشانده بود تا از آلودگی هوا در امان باشد.

* خسرو حیدری به مانند روزهای گذشته تمرینات اختصاصی انجام داد.

* علاوه بر فریبا، نصرالله عبداللهی و دکتر امین نوروزی نیز نظاره‌گر تمرین بودند.

* یک کودک که بیماری سرطان داشت کنار زمین استقلال از بازیکنان و مربیان خواست تا با او عکس یادگاری بگیرند.

* میثم مجیدی که روز گذشته دچار مصدومیت جزئی شده بود، پس از گذشت دقایقی از تمرین و صحبت با پزشک استقلال به رختکن رفت.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس زیرنظر علیرضا منصوریان دوی استقامتی انجام دادند در دوی استقامتی منصوریان نظارت می‌کرد و به اصطلاح نفس بازیکنان را گرفت.

منصوریان

*  پس از بخش دوی استقامتی بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند، به‌طوری که دو گروه در نیمی از زمین فوتبال بازی کرده و دو گروه دیگر نیز بازی تحت فشار انجام می‌دادند.

*زمانی که تمرینات استقلال در زمین شماره دو برگزار می‌شود هواداران حق حضور در تمرین را ندارند و تنها خبرنگاران می‌توانند حضور داشته باشند. در این بین فردی که با موتور به زحمت وارد مجموعه شده بود توسط حراست ورزشگاه به بیرون هدایت شد، اما این شخص پافشاری می‌کرد که در محل تمرین باشد، همین مسئله باعث شد که دقایقی جر و بحثی میان عوامل حراست و آن هوادار صورت بگیرد.

* تمرین تیم استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

منبع:

اخبار ورزشی

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس