فراخوان دریافت پروانه تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی 95

فراخوان دریافت تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۹۵

خبر ۲ آبان ۹۵ – زمان اعلام نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مشخص شد

خبرگزاری ایسنا:رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات از اعلام نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مورخ ۴ آبان ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با بیان این مطلب  گفت: این فراخوان در کلیه حوزه های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار شده و نتایج به صورت سراسری اعلام می شود.
معاون رییس قوه قضاییه اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، سابقه مدیریت و سابقه مهارت های فناورانه در نظر گرفته شده است. همچنین با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است.
وی افزود: فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه های تخصصی در حوزه های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می شوند.
شهریاری یادآور شد: نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی  از طریق سامانه www.adiran.ir اعلام می شود.


فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۹۵:

فراخوان دریافت پروانه تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی 95

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در کلیه حوزه های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام  از مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ لغایت۱۳۹۵/۰۴/۳۱ به مدت ۳۱ روز می­باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.
اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.
پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.
مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.
فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

۱-    تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-    التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

۳-    تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی

۴-    عدم اعتیاد به مواد مخدر

۵-    عدم سوء پیشینه کیفری

۶-    دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

۷-    توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

۱-    دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه

۲-    داشتن حداقل بیست و پنج سال سن

۳-    دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط

۴-    دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه

علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد:

۱-    وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری

۲-    قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است

۳-    شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده ۲ قانون تجارت

۴-    کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی

منبع: اخبار استخدامی,استخدامی جدید

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس