بهترین رنگ ها در بنر تبلیغاتی
مناسب ترین رنگ ها را انتخاب کنید
هر رنگی معنای مخصوص به خود را دارد و باید بدانید که با تبلیغتان چه احساسی را می خواهید منتقل کنید. مطمئن شوید که به خوبی مخاطبان خود را شناخته اید و هر رنگی را با توجه به آن ها انتخاب می کنید.
رنگ قرمز: شور و هیجان، خشم و عشق. این رنگ قدرتمند، بسیار جذاب است و رنگی مدرن نیز به حساب می آید. اگر تبلیغی با فضای کلاسیک و جدی دارید از قرمز استفاده نکنید.
رنگ نارنجی: بازیگوش و روح بخش است. قدرت قرمز را ندارد اما همچنان می تواند خودنمایی کند.
رنگ زرد: شادی، خورشید و دوستی. زرد رنگ چشم گیری است و احساس جوانی را منتقل می کند.
رنگ سبز: سلامتی، تازگی، ثروت، طبیعت، رشد و شروع تازه. سبز برای چشم ها نیز رنگ آرامش بخشی است.
رنگ آبی: امنیت، اعتماد، وضوح، کمال، آرامش، عقل، رسمیت، تازگی، خنکی و مردانگی. آبی در بیش از پنجاه درصد از لوگو ها نیز دیده می شود.
رنگ بنفش: لوکس بودن، سلطنتی بودن، خارق العاده بودن، عقل، زنانگی و خلاقیت. این رنگ اثری آرامش بخش روی مخاطب دارد.
رنگ صورتی: عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و نوزاد. صورتی در کل رنگ زنانه است اما تناژ های مختلفی از آن را می توانید استفاده کنید.
رنگ سیاه: اختصاصی بودن، معمایی بودن، مدرن بودن، قدرت، پرستیژ، لوکس بودن و رسمیت. سیاه رنگی سنتی است. ترکیب متن سیاه روی زمینه سفید یک از بهترین و قدیمی ترین ترکیب رنگ ها است.
رنگ سفید: خلوص، پاکی، مدرن بودن، بی روح بودن، سادگی، صداقت و معصومیت. سفید احساس جوانی و اقتصادی بودن را نیز ایجاد می کند.
رنگ قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدی بودن، مردانگی، سخت بودن و فروتنی. قهوه ای رنگ های قدرتمند تر را نیز متعادل می کند و به عنوان رنگ زمینه یا رنگ متن نیز مناسب است.
رنگ طوسی: خنثی بودن، کاربردی بودن. به عنوان رنگ زمینه تاثیر دیگر رنگ ها را نیز افزایش می دهد.