چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟

چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟

وقتی‌که به فکر ایجاد یک کمپین تبلیغاتی هستید این را بدانید که بسیاری از مردم از این چالش ذاتی ناامیدند، مردم واقعا دلشان نمی‌خواهد که روی تبلیغات کلیک کنند اما آیا واقعا راهی وجود ندارد که تبلیغات آن‌قدر جذاب شوند که مردم به میل خودشان آن‌ها را باز کنند؟
بنر تبلیغاتی، شکل سنتی تبلیغات دیجیتال است، اما این بدین معنا نیست که مردم این تبلیغات را دوست داشته باشند.
چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟ تنها ترفندی که وجود دارد این است که طوری بنر را طراحی کنید که کاربران نتوانند در برابر باز کردن آن مقاومت کنند. این امر در عرصه دیجیتال کمی بدبینانه به نظر می‌رسد اما موثر است. تمام چیزهایی که باید از طراحی بنر بدانید در این مطلب گنجانده‌ایم بلکه مورداستفاده شما عزیزان قرار بگیرد،از سایز بنر خود مطمئن شوید.

بنر شما بسته به‌جایی که در آن قرا می‌گیرد باید سایزبندی شود، گوگل سایزهای استاندارد را برای اطلاع همگان معرفی کرده است:
چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم
صفحه کامل – 90*728
نیم‌صفحه -600*300
مستطیل بزرگ – 280*336
مستطیل متوسط -250*300
بزرگ بنر موبایل -100*320

مسلما اندازه‌های دیگری هم وجود دارند اما این پنج مورد بهترین سایزها هستند. البته همه‌چیز بستگی به نگاه خودتان دارد. برخی از تبلیغات فضای عمودی بیشتری نیاز دارند برخی افقی. برخی به یک نگاه متعادل‌تر نیاز دارند و کار برخی دیگر را یک نوار نازک راه می‌اندازد. اندازه موردنیاز خود را بسته به هدفتان تعیین کنید.

انتخاب ابزار مناسب

خوشبختانه این روزها برای طراحی بنر خوب نیاز نیست که حتما در شرکت گرافیکی کارکنید یا اینکه نرم‌افزارهای گران‌قیمت بخرید، ابزارهای ساده خوبی وجود دارند که می‌توانند نیازهای شمارا برآورده کنند.
یکی از ابزارهای قدرتمند Bannersnack است که با امکانات خلاقانه‌اش شمارا به وجد می‌آورد.

استفاده از تصاویر متحرک

آگهی‌های متحرک این روزها نیاز اصلی بازار گرافیک هستند چراکه آگهی ثابت ممکن است توسط مردم دیده نشود اما آگهی متحرک ناگهان به چشم می‌آید. این آگهی معمولا گران‌تر است اما ارزش هزینه بیشتر را دارد.

در تبلیغات اسلایدی امکان رد شدن از بعضی تصاویر را قرار دهید

تبلیغات اسلایدی ایده خوبی است اما همیشه مناسب نیست چراکه ممکن است روزی بخواهید تمام تصاویر را غیر از یک مورد حذف کنید. درواقع برای آگهی اسلایدی هزینه کرده‌اید اما همچنان یک آگهی ثابت دارید.

تست کنید و دوباره امتحان کنید

همه این راهنمایی‌ها خوب هستند اما کار خارق‌العاده‌ای انجام نمی‌دهند، بهتر است بسته به اهداف خود هر یک از این روش‌ها را امتحان کنید و اگر مناسب نبود برای روش دیگری تلاش کنید.
باگذشت زمان قطعا بهترین روش را پیدا خواهید کرد، فقط دست از تلاش برندارید و مطمئن باشید که روزی خواهد رسید که یکی از قوی‌ترین و بهترین بنرهای سال را بسازید.

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس