خلاقیت و گرافیک
گرافیک (ارتباط تصویری) در ایجاد هویت بصری سازمانی و اثر گذار بودن برنامه های ارتباطات و تبلیغات بر روی مخاطب اهمیت فوق العاده ای دارد.
تیمی باتجربه از طراحان گرافیک ورزیده با ایده های بکر و توانمندی های هنری و فنی نقش موثری را در تثبیت هویت بصری به عهده دارند.
- طراحی نشانه(لوگو)
- طراحی هویت بصری برند و سازمان
- طراحی و خلق کانسپت
- طراحی مجموعه اوراق اداری
- طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور
- طراحی خلاقانه آگهی تبلیغاتی و مطبوعاتی
- طراحی گرافیکی- بصری بسته بندی و لیبل
- طراحی پوسترهای نمایشگاهی و فروشگاهی
- طراحی اوراق بهادار و گواهینامه
- صفحه آرایی و فرم بندی مجلات، نشریات و طراحی جلد کتاب
- طراحی کارت های دعوت و تبریک و سایر کارت ها
- طراحی کاراکتر
- طراحی گرافیکی صفحات وب سایت
- طراحی و آماده سازی گزارشات سازمانی، رزومه و بولتن به صورت چاپی و مولتی مدیا
- طراحی تقویم ، سررسید و دفاتر یادداشت
- طراحی اقلام تبلیغاتی و بازاریابی خاص
قلب یک برنامه ارتباطی و تبلیغاتی، ایده های نو و خلاقانه است و این ایده ها طی یک فرآیند خلاقانهو با استفاده از تکنیک های خلاقیت در اتاق فکر و ایده توسعه پیدا می کنند تا بر اساس خلاقیت استراتژیک، اهداف ارتباطی را تفسیر و به پیام های جذاب و اثربخش تبدیل کنند.
در یک تیم خلاقیت، علاوه بر روانشناسان و جامعه شناسان، اعضای کلیدی متعددی از جمله مدیر خلاقیت، هنرمندان، نویسندگان، کارشناسان تبلیغات و بازار یابی حضوردارند.
- ایده های اصلی ارتباطی
- خلق مفهوم ارتباطی
- خلق پیام ارتباطی اثر بخش
- کپی رایتینگ
- انتخاب شعار
- سناریو نویسی
- طرح کمپین
- تعریف کاراکتر
- خلق جینگل
- خلق نام برند
خلاقیت در پیام و شکل ارائه آن، متناسب با ادراک مخاطب، باعث جلب توجه و پذیرش می شود.